Mihrininannesi drlar kendilerini garantiye almak istedikleri için diğer testleri öneriyorlar, zaten ikili test riskli çıkmazsa üçlü ve dörtlüyü istemiyorlar bile. Ki üçlü testin güvenirliği %65. İkili riskliyse dörtlüyü öneriyorlar çünkü aynı hormon ölçümünü yapıyor. Aynı şeyleri ben de yaşadım yaşım 28 olmasına rağmen ikili testim riskli çıktı. Dr güvenirliği yüksek değil ama garantilemek için amniyosentez ya da dna yaptıralım dedi. Kabul etmedim. detaylı ultrasonla %85 bebeğin gelişimi hakkında dr bilgi verebiliyor. Ben iki kere detaylı ultrasona girdim şükür ikisinde de her şey olması gerektiği gibi çıktı. Dr laboratuvarda,ölçümlerde hata olmuş olabilir her şey normal görünüyor dedi o yüzden rahatım şükür