Serrax bukabu ilk gebeliğimde çok şişerdim ben de,tansiyonum şekerim yoktu. Ayakkabılarım asla olmazdı. Aşağıya sarkarak oturamazdım acıdan mahvolurdum. Bunda 34 haftalığım henüz şişmedi çok şükür. Tuzla alakalı olabilir ama ben hiç değiştirmedim yeme düzenini neden dolayı bilemedim 🤷♀️
bukabu Serrax bende tuzu kesmedim ama abartılı da yemem yine de son zaman için azaltmaya basladım ölcüleri inşallah sağlıkla kavusuruz bir an evvel :)
Zhanaat Bende de oluyor parmaklarımı kapatamıyorum cok agriyor magnezyum da kullanıyorum 2 gündür henüz faydasını goremedim🤦♀️ 36 haftalik olduk bir an önce sağlıkla kavuşsak artik 🤲
Ortmenanne16 bukabu 2 gün önce evde pat pat tabak çanak kırdım hep bez sıkmak çok zorluyor bende doktora sordum çok normal dedi magnezyum hapını 2ye arttırdı gün içinde yoğurt ve süt tüketimini arttirdim bide yürüyüş esnasında kollarını postacı gibi yukarı kaldırıp sallaya sallaya yürüyüş yap dedi ve bunlar bana işe yaradı çünkü uyuşma ve batma hissi çok azaldı
bukabu Ortmenanne16 o postacı hareketi beni de rahatlatıyor ister istemez yapıyordum diğerlerini de deneyeyim ara öğüne yogurt koyayım canım cok saol
Adonis01 bukabu Canım doktordan döndüm şimdi . Kan dolaşımıyla ilgili olduğunu , sporcu bilekliklerinden takmamın beni rahatlatacağını söyledi . Senin de bilgin olsun .
bukabu Adonis01 ay cok saol canım söylediğin için evde de vardı eşim sebebiyle o bilekliklerden, bu akşamdan itibaren kullanaym ❤️❤️
tgba_58 bukabu bende 29 haftam dayım ayağımın altında sanki taşlar var gibi yatarken bile ağrıyor sabahları parmaklarım uyuşuk çok rahatsız edici
bukabu NefesDeniz ah kuzum teşekkür ederim senden sonra hemen bir madensuyu içtim hatta kızılay bol magnezyum aldım, rabbim sifa versin bebişlerimize sağlıkla kavusalım, tansiyonuö 6-9,7-10 değişmiyor şükür, cok teşekkür ederim tekrar 🙏🏻🥰
NefesDeniz bukabu Ohhh mis gibi şifa olsun inşallah canım benim dilerim tez zamanda geçsin şikayetlerin sağlıkla bebeğini kucağına al🙏🏻🌸
Balmm11 Benim de özellikle sağ bileğim son 1 aydır geceleri belli saatlerde çok ağrıyor,uykudan uyandırıyor. Magnezyum da kullanıyorum ama fayda etmiyor sanırım 🙄
Beyziikoo bukabu 34 haftalık oldum 2 3 gündür parmaklarım hafif uyuşuk uyanıyorum sabahları şiş oluyor zaten ama gün içerisinde iniyor. Bugün ayrıyetten açıp kapatamıyordum ağrıdı biraz eşime sıktırdım parmaklarımı bir de halsizim acaba ondan mı ellerim acıyor dedim ama yok sarı bezi sıkarken bile sızladı hafifledi ama tam geçmedi 😑😑😑😑 Sanırım bu haftaların tepkisi de bunlar olucak🙄