Kızlar selamm, 35 haftalık olduk parmaklarıma yüzüklerim zaten olmuyor, ama her sabah uyandıgımda parmak eklemlerimde ağrı oluyor egzersiz yapıyorum gün içinde aç kapa fln geçmiş oluyor cok hafif kalıyor var mı bunu yaşayan ? Uyusma hissizlik yok, karpal tünel olmadgnı düsünüyorum