Sineemm aselsura123 pek sezeryan istemiyorum işin açıkçası evde bir kızım daha var şimdi iki çocukla tek zor olacak benim için hemen ayaklanmam lazım cesaretimi toplayıp yapmicam illa 🤷😀
aselsura123 Sineemm tabi siz bilirsiniz ben şimdi tekrar hamileyim başka doktora gidiyorum bu bebeğim de iri olacak galiba doktor 4 kg yi geçer zaten sezeryansın dedi ama sen eğer kızında normal doğum yapsaydın doğururdun dedi doktor yapı olarak müsaitsin dedi ama işte kızımda başka doktora gittim normal olmaz dedi gözümü korkuttu yapamadım
Oyacool Sineemm kayınvalidem büyük oğlunu 4750 doğurmuş kendisi ufacık bir kadın görseniz bu bana gerçekten umut vermişti herkes doğurabilir bence 😅😊😌🙈
2baby1cat Bende 39+6 oldum hiç bir belirtim yok diye doktor 40 hafta sonuna kadar bekleyelim dedi normal doğum için. Şimdiden 3.600 haftada 200 gr kadar alıyor dörde yakın olacak yani kilosu. Bende nasıl çıkıcak nasıl yapıcam diye düşünüp duruyorum😊
Sineemm busra2021 kiminde yırtılma oluyor kimisinide bilerek kesiyorlar benim arkadaşımı çok kötü kestiler T şeklinde doktorun anlatmasina göre marfetmis gibi yaptığını anlatması yok mu bide
Sineemm aselsura123 özelde birazda kendileri sezeryana alıyorlar hastaları korkutarak valla devlette mecbur olmadıkça sezeryan demiyor sonuna kadar normal doğumun destekçisi
aselsura123 Sineemm evet öyle devlet hastanesinde önce normal doğum olmazsa en son sezeryan hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 😊
Bussrayaren Sineemm teşekkür ederiz 🧡özel hastanede oldu onunda asla sezeryan demedi doktoru sezeryan engel bi durum yok normal olanaa kadar bekleyeceğiz dedi ve normal oldu ama baya zorlamış😬😹
Sineemm Bussrayaren inşallah ben zorlanmam ya ilk kızımda sadece 3 saat sonci çektim 15dkkada doğdu bundada daha kolay olsun istiyorum 🙄
Sineemm Zynp63 doğururken sıkıntı işte detaylı bakılması lazım sonuçta zaten aldıkları ilk nefes çok zor bide o kordon dolabında daha zor oluyor
Sineemm Uguz helal olsun valla bende ikinci kızımı bekliyorum inşallah 🤲❤️😀 varmı yırtık kesik falan varsa çok mu