Sineemm Bizim kız 40haftayi geçti böyle giderse 4 kilo olacak normal doğumda 4kilo yapılmıyor devlette diye biliyorum sezeryanla istemiyorum normal doğumla 4kilo bebis doğuran varsa aranızda beni aydınlatsın 🙄🤦
Gull_94 Sineemm kaynanam en kucuk gorumcemı bılıyo net kılosunu sadece 4400 dogurmus gorumcenın nısanlısını annesı 5500 kadr dogurmus kaynanamn her vocugu kılolu dgmus gercı ıkızlerı harıc 🤓
Zynp63 Sineemm valla yengem 4200 ile normal doğurdu devlette ama biraz dikiş fazla oldu birde manyak doktorlar fark etmemiş bebeğin boynuna kordon dolanmış o zorlamıştı yengemi 2. Bebeği de 3900 Dü yine normal yaptı
Sineemm Burcuckmk ayyy maşallah 😅 ilk kızımda 3460 doğdu ufak bir yirtigim vardı sadece bunda korktum işin açıkçası 🤦
Sineemm gel_artik_bebegim bol bol hurma yiyip yürüyüş yapıyorum ev içinde iki günde bir eğil kalk temizlik hep hareketliyim inşallah acilmam guzel olur kolay doğar 🤲
Sineemm Altugba iki hafta önce 3250 gramdi bugün gittim 3830 olmuş ilk dogumumu geçti kilosu nasıl çıkacak bu çocuk içimden yarabbimmm 🤦😀
aselsura123 Altugba valla benim kızım 39.haftada 4100kg sezeryan ile doğdu normali hiç düşünmedim bile annem abimi 1997 senesinde 5750gram normal doğum yapmış tabi dikişi çokmuş çok zor doğum yapmış biraz cesaret ister çatınız müsaitse deneyin derim😊
busra2021 Oğlumu 3750 kiloyla doğurdum kesi atilsaydi daha iyii bir doğum olucakti fakat ebelerin ilgisizliği kendi yırtılma oldu o yırtılma beni çok zorladı
Sineemm busra2021 benimde ilk kızımda oldu ama çok minik dikis atıldı falan bunda daha çok olur diye korkuyorum
Gull_94 Sineemm vala ıkızlerıfe normal dogurmus helal olsun😂7 cocugu var cok sever cocugu bıraksalar yıne dogrur😂
Sineemm Zynp63 ilki kilolu doğunca ikincisi kolay olur herhalukarda bu kordon dolanmasida hep oluyor ultrosonda görmüyorlar mı acep 🤔
busra2021 Sineemm Afedersin benim arka kismima kadar yırtılma olmuştu ayy çok fenaydı bunda da o yüzden çok korkuyorum Rabbim iyi ebeler doktorlarla karsilastirsin
Sineemm aselsura123 pek sezeryan istemiyorum işin açıkçası evde bir kızım daha var şimdi iki çocukla tek zor olacak benim için hemen ayaklanmam lazım cesaretimi toplayıp yapmicam illa 🤷😀
Sineemm busra2021 kiminde yırtılma oluyor kimisinide bilerek kesiyorlar benim arkadaşımı çok kötü kestiler T şeklinde doktorun anlatmasina göre marfetmis gibi yaptığını anlatması yok mu bide