minikprensesimmm Ttugceeli ahhhh evet bir hafta felan erken oluyo galiba sezeryan🤷🏼♀️ Sağlıkla kucağına al canım insallahhhhh😍
Ozgglt_ minikprensesimmm konuşunca kızıncada inadına daha bi sert itiyor sanki 😂 az önce yine ittirdi noldu doğmaya mı niyetlisin dedim bi ittirdi eşim diyo ki aldın mı cevabını 😂😂😂
minikprensesimmm Ozgglt_ anam bizimde öyle bide elimizle dokunuyoruz çok ittirince bak biz burdayız diye küt diye vuruveriyor valla affetmiyor😂 çok gülüyorum bende🤣
ipegin-annesi minikprensesimmm kız olacak sizin :) evet en son geçen hafta gittim nst yede girdim ve haftalık gideceğim artık bir sonrakinde çatı yapicam hani bil psikolojik olarak hazırlıklı gel dedi eheheh 😂
minikprensesimmm ipegin-annesi ayyyyy bana virşey demedi iki hafta sonra gel dedi sadece bizimde kız🤩 bakalım neler olcakkkk
avukatveanne minikprensesimmm son 30 gün bizimde kızımızla programa göre ama tabi erken gelmezse :) kim diyordu son günler geçmiyor diye yaa okadar hızlı geçiyor kiii stress başladı 😅 biran önce sağlıkla kucağımıza aldığımız günler gelicek bence öyle hissediyorum 🎈
minikprensesimmm avukatveanne bende çok heyecanlıyım. Ama korkuyorum da bi yandan bakalım nasıl olcakkkk her an tetikteyiiiiz🤣
nimres Son 13 günüm. 10 Mart’ta randevu verdi doktorum. 39 haftalık olmuş olacağım epidural sezaryen. 2. Doğumum ama 8 yıl geçince heyecan sardı yaklaştıkça 🙈🤩
minikprensesimmm nimres ayyyy 8 yılllll dile kolay insan heyecanlanmaz mııııı😅 3 gün sonra son 10 diyoruz sana o zamaaan geri sayııııım geliyor
Hcrblt minikprensesimmm Al benden de okadar korku pek yok yada varmı emin değilim çok farklı şeyler hissediyorum 😂🤩🤩🤩
minikprensesimmm Hcrblt hahahaha bende korkmuyorum diyordum sancı ile acile gittiğimde ne kadar korktuğumu anladım🙄🤣
38Seher minikprensesimmm Bizim de son 27 inşaallah bakalım ne zaman geleceği belli olmaz ama heyecanla bekliyorum prensesimi 🐣🤗🤗🌸
minikprensesimmm 38Seher sağlıkla gelsin hayırlısıyla gelsin vaktinde insallah canım valla hiç belli olmuyormuş bizde öyle her an bekliyoruz😅
2baby1cat Bizim son 1 😂 40 hafta olacak yarın hala bi belirti yok prenseste nolcak böyle bilmiyorum 😂
minikprensesimmm 2baby1cat anaaaammm annesinin karnını çok mu sevmiiiiiş miniğiiiiiim 😍 olsun gellll bak anneyle yaşayacağın bir sürü anı olcakkkk😍 hayırlısı ile kucağına alırsın ınsallah canım benim🙏🏻