Mom626 Gulsah_1626 taburcu olurken rapor aldığınızda emzirme ödeneği raporuda işleniyor yatıyor başvuru yapmanıza gerek yok
Gulsah_1626 Mom626 bana 4 tane rapor verdiler biri eşimin işyeri için biri benim işyerim için bitane SGK için bitane de aile sosyal politikalar bakanlığı için SGK ya gidip raporu vermem gerekirmi
Mom626 Gulsah_1626 biri emzirme biri analık eşinizinki babalık izni içindir diğeri sgk doğum parası içindir sistemden görünür sgk ya gitmenize gerek yok e devletten raporlarınıza bakabilirsiniz orda görünür