Ben de 32 de çıktım özel sektördeyim ama sgkdan alacağınız ücret son 3 aylık brüt ücretinize göre 112 gün üzerinden günlük hesaplıyorsunuz normal günlük ücretinizin 3 te 2 si ödeniyor.yani asgari ücret alan biri için 8000 civarı en az bir ödeme oluyor.o sebeple 6000 falan değil diyr biliyorum ben