Çok bilgi kirliliği var yorumlarda. Doğum parası tek seferlik 300 lira çocuk sayısına göre değişiyor. Süt parası 200 lira civarı tek seferlik alınıyor. (bunlarla ilgili bilgiyi doğmdan sonra 170i arayabilirsiniz başvurabilirisniz) Bide doğum izni var çalışansan 32. Haftadan sonra doğm iznine çıkabiliyorsun toplamda 112 gün yani 8 hafta hamilelik+8 hafta analık izni. doğumunuzun gerçekleştiği gün raporunuz kapatılıyor analık izniniz başlıyor. 112 güne tamamlanınca oda kapanıyor. 2 seferde alıyorsunuz izin paralarınızı. İzniniz kapandıktan yaklaşın 20 gün 1 ay sonra yatıyor.