Durudyg hayırlısı olsun sağlıkla alın kucağınıza bende haziranda yapmıştım doğum 🙏🏻 Normalde 6 bin civarı oluyor çoklu doğum olduğu için o kadar aldım hiçbir şey yapmadım doğum öncesi raporumu hastane işledi iş yerim onayladı sistemden doğum sonrasında da çıkarken hastane raporumu verdi işyeri sistemde görüp onaylıyor rapor bittikten 10-15 gün içinde yatıyor yaklaşık 4 ay sonra aldım biz işlem yapmıyoruz ama devletin verdiği 300 tl için bulunduğun ilçenin aile ve sosyal yardımlaşma vakfına başvuru yapman gerekiyor