Normlde kırıkkale otryorum ve Annemjn yanına erken dogum nedenjyle geldım . Oglumada burda annem destekcı oluyor sımdı . Sorum su olacak kontollerı merde yaptryorsunuz , hamgı doktor ıyı tavsıyenız varmı ? Medstara gttım kontorle kardesım orda calısıyor dıye gayet memnun kaldım aslında ama cok para ıstyorlar dogum ıcın . Devllet dusunuyorum hangısı ıyı bır fıkır lutfen