eda45 uykusuzbirben benimde 14/9 tansiyonum daha 19 haftaligim bende çok korkuyorum geçmiş oslun cnm sanada allah şifa versin inşallah
uykusuzbirben eda45 sağol canm sana da geçmş olsun. İlaç kullanıyomusun sende doktorun tavsiye de bulundu mu hiç herhangi bşy dedi mi
uykusuzbirben Anne18 amin inşallah Bi an önce bebeğine sağ salim kavuşursun cnm merak etme biraz toparlanmasını bekliyodur doktorlar. Benm yeğenime de 38 haftaya denk gelince çıkardılar şmdi gayet iyi rabbm seni de yavruna kavuştursn en kısa zamnda
uykusuzbirben Mgokkilicc doktor veriyorsa vardır bil bildiği bu konuda güveniyorum da. Ben kendimi kötü hissedince korktum şuan Ba ağrısı baş dönmedi boyun ağrısı var
Mgokkilicc uykusuzbirben ay tansiyon aletin var mı evde bir ölc istersen tansiyon çıkınca ağrıyor benim ensem bir gidin isterseniz doktora
uykusuzbirben Mgokkilicc tansiyon aletim manuel. Eşimde uyuyo şuan. kendi kendime ölçemem sanrm yanlış çıkabilir daha doğrusu hiç ölçümde yapmadm nasl ölçülür bilmem. Yarın sabh sağlık ocağında ölçtrrm artk
Mgokkilicc uykusuzbirben inşAllah hiç bir şey olmaz gerçekten hamilelikte böyle bir sorun kötü oluyor hep bebeğime bir şey olursa endişesi oluyor inşAllah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🤲🥰
uykusuzbirben Mgokkilicc aynen öyle cnm ya sezryn tarihim 15 mart noramlde. Ama böyle giderse daha erken alablrm dedi. Bebeğim sağlıklı olsun etkilenmesin de bu durumdan varsın alsın sıkıntı yok napalm Allah büyüktr. Çok da erken Bi zaman olmadığı içim rahat
uykusuzbirben Anne18 demkki ne yaparsak yapalım ne kdr dikkat edersek edelim alnımıza ne yazıldıysa o yaşanıyor Bi şeklde. Bütün dualarım bebeğinle canm. Rabbm hç anneyi evladıyla sınamasın hepimiz sağ salim kavuşalm inşallah