Benim genelde 14/8 15/9 civari tansiyonum. Yaklasik 5-6 haftadir bu sekilde ve ben de 35+5 deyim. Benim doktorum ilac vermiuor. Tam sebebini bilmiyorum. Buyugun 14/15 olmasi cok kotu degil diyor. Esas onemli olan kucuk tansiyonmus. 9civari kaldigi surece takipte kalicaz 10-11 gibi olursa duruma gore bakicaz diuor. Cok sukur ki cikmadi oralara. Tabi buyuk tansiyon 15lere cikinca bas agrisi falan yapiyor. Yalniz bendeki sadece tansiyon problemi degil , gebelik zehirlenmesi. Ben bu durum basladigindan beri tuzsuz , sekersiz ve cok az karbonhidrat , pol protein ile besleniyorum. Ama ilac kullanirken de bunkadar sıkı rejim yapilirmi bilmiyorum. Ama ben de ise yaradigi kesin. Birde surekli hareket etmeye calisiyorum hergun mutalaka 20-30 dk da olsa yuruyorum. Gecnis olsunm haftalarimiz cok sukur cok erken degil. Saglikla…