yuksell07 okurken gözlerim doldu İnşaAllah tutunur bebeğiniz. Bu sefer olur umarım ben de biraz beklenti içinde olduğum için midir bu kadar etkilendim bilmiyorum ama dualarım hep bizimle rabbim herkese en kısa sürede nasip etsin. Umarım gün gelir bir gün doğuruyorum postlarınızı da görürüz çok sevindim hayırlısı ile bizlere de dua ederseniz memnun kalırım. Sağlıkla gelsin sıhhatle gelsin