
rabbime şükürler olsun arkadaşlar 3 dusugum var 8 aydır da hamile kalamiyorum artık kafamda herşeyi bitirmiştim Mart ayında adetim gelince doktora gidip tedaviye başlayacaktım bu ay günleri dahi degerlendirmedim ama bir kaç gündür göğüs ağrısından dolayı icim içimi yiyordu ne kaybederim ki diyerek test yaptım ve 2 dkk. Böyle silik çizgi çıktı daha sonra dahada pembelesti inss bu kez bebeğim bana tutunur dualarınıza çok ihtiyacım var