Dilara8228 Burcin-98 Kramplarım vs çok fazla özellikle geceleri bu 3. Gebeligim ve bunda biraz kilolu hamile kaldım ondan kaynaklı doktor 30. Haftadan sonra ağrıların dahada artar dedi. Ben yarin kullanmaya başlıycam faydası olur inşallah birazda olsa 🤍
Burcin-98 Dilara8228 inşallah faydası olur canım benim..benim de gece kramplarım çok fazlaydı ve günde maden suyu içiyorum bir tane de rahatlatıyor tavsiye ederim🥰
Dilara8228 Gizmolata Bende bilmiyorum 🤷♀️ Hic kullanmadığım içinde yorumda yapamadım ama başlaycam yarin
Gizmolata Dilara8228 zararı yok besin takviyesi gibi düşünün,yine başka doktorada sorun içiniz rahat eder.
Dilara8228 kralannesi Bana bu sorunlar yüzünden verdi zaten ama ağrın oldukça kullan dediği için ikilemde kaldım ama yarın basliycam artık
Ozbk 1 haftadır ara vermiştim kullanmaya, bacağıma kramp girdi. Bugün nts de sancım cikti serumla durdurdular. 34 haftalık. Magnezyum erken doğuma engel oluyor sancıları engelliyor. Kullanın bnce. Ben bıraktım bunlar oldu 😕
Bahardali Dilara8228 magnezyum mühim.. Aşırı mühim… Gebelikte ilaç kullanılmaz diye bişey yoktur. Ayrıca bazı vitaminler veya ilaçlar da aksine kesinlikle gereklidir
Dilara8228 Bahardali Bu postan sonra fark ettim bende tabi ama doktor Öyle dediği icin bende emin olamadım 🤷♀️ Ama yarın basliycam
Bahardali Dilara8228 ben ilk gebeliğimde de bu da da avuçla ilaçlar içip, iğneler vuruyorum kendime… Çünkü yaparsam dwğil yapmazsam zararlı hem bebeğe hem bana…. Önyargılı olmayın. Antibiyotik bile kullandım ben. Çünkü aminiyosentez oldum. E içeri koca şiş (kanül) 😁 girdi. Antibiyotik almasam korkunç olur. İçiniz rahat olsun.
Serdem39 Dilara8228 4. aydan beridir uyumadan önce içiyorum bi zararını görmedim doktorumda olumsuz bişey demedi kendi yazıyor.
Dilara8228 Serdem39 Banada kendi yazdı tam çıkarken ağrın olmadıkça kullanma dedi bende düşündüm bi sonra içmiyim o zaman dedim ama yarın başlıyorum 🤍
Dilara8228 Bahardali Geçmiş olsun öncelikle 🤲 Ben genelde ilaçlara takılmam gebe olmassam yani hasta olduğum zaman bile verir doktor ilaç en fazla 2 gün kullanirim 2 defa ameliyat oldum sezeryan hariç o ilaçları bile düzenli kullanmadım ama gebelikte doktorun verdiği her ilacı mutlaka alir ve kullanırım ama bunu yazdıktan sonra tam çıkarken ağrın olmadıkça kullanma dedigi için bende ikilemde kaldım 🤷♀️
sedefyrs1101 17+5iz bende dün başladım kullanmaya şuan şikayetim yok tadını da beğendim zararlı olsa doktor vermezdi diye düşünüyorum 🙆♀️
azraaaaa Banada ağrın olmadıkça içme demişti benim bacaklarımda kasılma ve çok ağrı oluyordu alt karın ve kasık ağrısı falanda vardı içince rahatlıyordum ara ara içiyordum ama doğum yapıncaya kadar devaM ettim hep
Dilara8228 azraaaaa Ayni ağrıları ben yaşıyorum yani tuvalete gitmek eziyet oluyor geceleri özellikle yarın basliycam faydasını görürüm bende inşallah