Pnkanne Prima kullandım çiş kokusu yaptı,
Molfix kullandım 4 numaraya kadar memnundum sonrasında o da koku yaptı,
Sleepy kullandım sızma yaptı,
Can Bebe harikaydı ama sızma yaptı,
A101 Sofia bezin iç dokusu kötü
Bim bezi Jenny Welly şuan için memnunum devam ediyorum
Oğlum 11 aylık epey bez denedim haliyle😇