Ayselaysel merhaba canım ben 3-4 gün önce yaşadım o korkuyu çok iyi anlarım benim tsh 7,35 çıktı benim de gebelik 5. Hafta muhtemelen. Doktor bebek için hiçbir sıkıntının olmayacağını, daha yeni olduğunu, o sıkıntıların daha yüksek değerlerde ve gebelik sürecinde tedavi edilmeyen durumlarda oluşabileceğini söyledi ve 25 mg lık dozla başlattı. Yüksekle başlatmayalım hemen dedi. 1 ay sonra tekrar doz ayarlaması yapacakmış. Geçmiş olsun. Dahiliyeye gidersin hemen başlarsın içini ferah tut. İlk öğrendiğimde bütün gün stresten ağlamıştım çok iyi anlayabiliyorum. Ama doktor çok rahattı ve bana da bu tavrı çok iyi geldi 🥰🥰