Benim 11 di hiç takma 9 ay boyunca her ay aç karınla dahiliye gidip kan veriyodum ona göre ilaç beriyodu çok sıkntı olmuyor ilaçları içtiğin sürece genelikte hemen hemen herkesde oluyor beneğimde şuan 1.5 yaşında sıkma canını gebeleğin tafını çıkar rabbim yardımcın olsun :)