Ozgemom Merhaba arkadaşlar şuanda gittiğim özel hastanede doğum ücretini sordum normal doğum 2.500 sezaryen 3.000 dedi sizce normalmi fiyatlar özel hastaneye gidenler bilgilendirirse sevinirim😇🙏🏻 Gerçi benim doğuma henüz 7 ay var ama araştırmak lazım😂🤦🏼♀️
Tahaninannesii Ozgemom hangi şehirdesiniz? Ben İstanbul’da bir özel hastaneye gidiyorum normal 3500 sezaryen 4000. İlk randevumu aldığımda daha uygundu şansıma randevum gelene kadar bir defa zam gelmişti😱
Nur_grvn Ozgemom koru Hastanesi’ne gidiyorum bütün tahliller testler muayeneler doğum ve doğumdan sonra hastanede kalmaya kadar herşey dahil 4600 TL benim. Bana fazla geldi sadece doğum 3000 TL olması
haziranin25i Ozgemom İstanbul Kartal Avicenna Umut Hastanesi’de doğum yaptım. Normal doğum 2700 Zorunlu sezeryan 2900 isteğe bağlı sezeryan 3500
Ozgemom Bedis94- baya fazlaymış bazı hastanelerde oda süsleme dahil fiyatlar veriliyormuş acaba öyle bişeymi🤔
Ozgemom Tahaninannesii İstanbul Avrupa yakasında özel esencan hastanesi Esenyurtta ben doktorumdanda hastanedende gayet memnunum şuanlık 120 TL muane ücreti o biraz üzücü 😂
Bedis94- Ozgemom evet paket fiyatı oda süsleme varmış ben istemiyorum oda süsleme ama değiştirmiyorlar
minikturta Ozgemom aynen öyle 😀😀😀benim hastane de 3450 tl indirimiyle beraber normal hali 4250 🙂 normal yani
Tahaninannesii Ozgemom medipoller daha uygun sanki ama o da doktordan doktora değişiyor, ben birkaç hastaneden daha fiyat almıştım onlar kendi hastanemden de yüksek fiyat vermişti🤦🏻♀️
minikturta Ozgemom 😀 bide 1 gece kalıyorsun yani fazlası olursa ona da para ise bak sen 😀😀 bedava olsun yani sonuçta girişe para veriyoruz tahlillere de veriyoruz daha napalim 😀
Ozgemom minikturta kimi hastane 1 gün bile tutmuyormuş 😂 aman aman çıkışta bebişleri bari istemeseler iyidi😂
Ozgemom Nur_grvn bencede çok fazla zaten kontrollerde bizim üzerimizden yeteri kadar para kazanıyorlar😒
Mensure123 Nur_grvn koru 4600 ise çok uygun hangi doktora sezeryan olacaksınız aydan birinşm bi kaç doktorun çok daha uçuk fiyatlar DİE biliyorum
Mervee26 Ozgemom valla çok güzel fiyatlarınız. Ben 7-8 bin lira vereceğimi epidural ya da sezaryen olma durumuna göre. Hastaneden memnunsaniz aynen devam edin.
Ozgemom Mervee26 bana sadece normal sezaryen diye söylendi epidural falan farketmiyor sanırım öyle olsa detaylı söylerlerdi herhalde🤷🏼♀️ Mervee26 Mervee26
Ozgemom Tahaninannesii devlet hastaneleri doğum konusunda rezalet olduğu için herkes özellere yöneldi bu yüzden bu fiyatlar bu kadar Yüksel olduğunu düşünüyorum özellikle pandemiyi kullanıyorlar gibi🤷🏼♀️
zeytinkiz Tahaninannesii medipoller uygun fakar doçent ve uzman fiyatları farklı. Ben esenler medipole gidiyorum. Normal dogum 1800 - zorunlu sezaryan 2300 2800 - istege bağlı sezaryan 2 katı. Sonrasında bebek muayenesi anne muayenesi ücretsiz dediler
Mervee26 Ozgemom benim sorduğum 3 hastanede de ayrı fiyat verildi epidural için. Onu da sorun isterseniz ama doğum ücretine kıyasla çok daha düşük ücret çıkacaktır.
Ozgemom Elffnur acaba suda doğumda ne kadar farkediyor okadar para vermişken biraz zenginlik yaşamak isterim😂😂😂
Burcinisp88 Elffnur aaaa ben fiyat aldım 8000 fiyat verdiler. 1000 tl de epidural parası. Doktorundan fark ediyor herhalde