Hissediosunn 8.haftalıkken kaybettim gecen sene 27 şubatta 😞3 gün önce doktordan gelmiştim kalbı tıkır tıkır atıodu 3 gün sonra içimden bı hıs gitmemi istedi kalp atısını dinlemek istedim yoksa 1 ay sonraydı kontrolum içimden geldi gittim ya bugun yada dün kalbı durmus dediler yıkılmıştım şşmdi çok şükür tekrar hamıleyım hemde gecen sene ögrendigim tarıhte yıne ögrendim hamılr oldugum korku sevınc mutluluk karmakarısıgım hayırlı demekten. Başka bı çare gelmio elden ☹️