Minik_kalplim_ 3 kere kaybettim bu yüzden hepsinde de kanamalı oldu az az belirtiler kaybolmuştu içime his doğmuştu ama arkadaşlarımin da belirtileri olmadi kusmadılar biel doğurdular belirtiye takılma tabi kanama olmayıp kontrolde öğrenene var ama ben 3 kere başından geçen biri olarak 1.de nokta kdr kan geldi gittik öle öğrendik 2.de sildikçe geldi anladım 3.dede kanama oldu ama ilaçla durdu igen ile durdu bebek çok iyidi sonraki kontrolde kalbi durdu dediler sorunun da ortaya çıktı doktor değiştim film çekildim rahim den rahmim darmış bebeklerin tutunmaya yeri yokmuş meğer se ameliyatla genişlettiler yer yaptılar şimdi tekrar dusunuoz