Sen1meleksin Alperefet ay evet benimde erkek bende yıldızlı olanı aldım ama sanki hastane çıkışı olrak kullanılmaz gibi üstü ve kolları cidden dar duruyor ama yinede koydum çantama bi tane farklı da koydum
Alperefet Sen1meleksin ben de birini koydum, önceki geldğinde aldığım modeli koydum alternatif olarak ama çok da içime sinmedi yani
Prenses21 Hemsiremom ben cantalari begenmedim gorunus olarak guzl durmuyo internettn siparis vrmeyi dusunuyorum
Sen1meleksin Prenses21 normal findik battaniyelerden ince ve küçük geldi bana bimin ki. Annem almış bi başka yerden o daha büyük ve kalın ama biminki daha küçük ince.
Asx teachervera dokuması çok gevşek normal müslimlerden farklı ve sert ben almıştım ama kalitelisinden tekrar almak zorunda kaldım
Sen1meleksin Alperefet aynı şeyi bende düşünüyorum hiç içime sinmedi inan kumaşı falan güzelde ne bilim
Sen1meleksin Prenses21 kundak yapmak için özellikle yazın, sonra puset örtüsü olarak kullanabilirsin üstüne örtmek için yazın tabi, ben alıp ağız mendili de yapmıştım kumaşı güzeldi,
Alperefet Sen1meleksin e bebekte de 30 tlye var onları görünce üzüldüm bayağ,eşim fenerbahçeli alacak bir tane de o bari kaliteli olsun aldık artık mecbur giydircez 😬
Sen1meleksin 90962021 ben önceki gelenlerden yıldızlı olanlardan almıştım kumaşı falan cok güzel ben beğendim daha kullanmak nasip olmadı bebiş gelmedi😅
Alperefet Sen1meleksin 35+0 dayım diz? , e bebeğe bakın isterseniz, mağazada bulamadım ama nette var Aynı fiyata https://www.e-bebek.com/bebecix-balonlu-tavsan-5li-aski-hastane-cikisi-p-20kbexkset003004/?gclid=EAIaIQobChMIkKH8zdKF7wIVFW8YCh1wwQGlEAQYASABEgIODfD_BwE
Sen1meleksin Prenses21 onun için çok ince canım kalın kundak alsan bi tane o daha iyi olur çünkü ince oluyor baya
Demiralpmoms Sen1meleksin bende babynest ten aldım da önceki gelenden. Siz yıkadınız mı? Yıkadıktan sonra nasıl oldu ben daha yıkamadım da . Bide kaç derecede yıkadınız?