Sen1meleksin evet benim de o hoşuma gitmedi bilmeden iki tane aldım bir de kaktüslü modelden bir de yıldızlıydı erkek bebek benimki bir de kolları çok dar geldi iki kolu da eşit darlıkta değil sanki biri daha dar, üst kısmı da çıtçıtlı olduğu için birini götürücem hastaneye belki giydirmem zor olur o şekilde diye