alininannesii Tgbugra genetik olduğunu düşünüyorum ama kahvaltıda yumurtayı hiç ihmal etmedim, günde 1 bardak süt bir kase yoğurt mutlaka yiyorum, akşamları meyvemi eksik etmiyorum portakal ve nar, bir de akşam yemeğinde mutlaka protein oluyor
SdDkmnn alininannesii kesinlikle katılıyorum bence de genetik benim eşim de 4 buçuk kilo doğmuş oğlusumda babasına benzeyecek 🧿🥰
Gamzesanlioglu Bende 36 haftalığım en zayıf benim ki galiba 2.550 gr şekerim olduğu için herşeyi kısıtlı yedim hep aç kalktım ondan galiba böyle zayıf kaldı bebeğim 😔
Hamm Gamzesanlioglu hiç kendinizi suçlamayın yumurta peynir ceviz va eksit etmedim ama almayınca almıyor kilo ilkide 2850doğmuştu çok şükür sonradan hızlı toparladı ☺️
Hamm Şuan 36+1 iz bi hafta önce 2600dü inşallah doğuma kadar ele gelir bi seviyeye ulaşır diye dua ediyoruz 😀
Gamzesanlioglu Hamm evet orası da öyle benimki de o kadar doğacak galiba doktor 2.800 ile doğar dedi sağlıklı olsunlar da inşallah toparlanırlar 😊
Nur5555 Tgbugra 36+3 olduk bizdeee🌸 bu hafta başında 3600kgdık doktorumuz 10marta sezeryan günü verdi. Geceleri çok sık tuvalete gidiyorum. Dönmekte zorlanıyorum ve sürekli alt kısmımda baskı hissediyorum.🙈Herşeye rağmen şükür🧿🤲
Emineuyar Tgbugra biz daha almadık 2 . Gebelıığim ilki normaldı 38 haftalıktı az da kaldı ya bakalım insallah alır . Çünkü ilk normal olunca en azından bılıyorum surecı sezaryan da olursam nasıp artık saglıklı doğsun da inşallah napim
Gzdsrm SdDkmnn masallah valla benim doktorum asil bundan sonra kilo alcak dedi bakalim saglikli olsunlarda
SdDkmnn Gzdsrm evet biz de 35 36 arası aniden aldık aslında… Sağlıkları yerinde olsun da kilo sağlığına etki edecek kadar az olmadığı sürece önemli değil yeter ki refleksleri , organları gelişimini tamamlasın 😊🤲