SdDkmnn Tgbugra 36+5 iz biz de bugün:) son haftalar artık iyice zorlaştı özellikle geceleri sürekli tuvalete gidiyorum ve yatıp kalkarken çok zorlaniyorum. Kilomuz 3798 gr :)
Nur5555 Tgbugra 36+3 olduk bizdeee🌸 bu hafta başında 3600kgdık doktorumuz 10marta sezeryan günü verdi. Geceleri çok sık tuvalete gidiyorum. Dönmekte zorlanıyorum ve sürekli alt kısmımda baskı hissediyorum.🙈Herşeye rağmen şükür🧿🤲
Tgbugra SdDkmnn ah o tuvalet sorunu yok muuu gerçekten çok zorluyor artık 🙈😅 sağlıkla alalım kucagımıza inşallah son zamanlar hiç geçmiyor sanki 😊
SdDkmnn Tgbugra âmin inşallah hepimiz sağlıcakla alalım kucagimiza 😊 bir sürpriz olmazsa haftaya perşembeye dr um gün verdi sezeryan için son 1 haftamiz artık
Gzdsrm 36+1iz bizde bugun, 35+5de gittik 2800 gram 48cmdi oglusum bol bel agrili sagdan sola donememeli ve gece bol uyanmali gecio canim neyse oglusuma deger hersey 😂😍
Tgbugra Gzdsrm bel ağrısı gerçekten çok zorluyor ama herşey bebişlerimiz için inşallah kolaylıkla atlatırız canım 🥰
Tgbugra alininannesii alininannesii nasıl bu kadar kilo aldırdınızz neler yiyosunz tavsiyeniz var mı acaba 😊
SdDkmnn emineveminigi benim erken doğum riskim vardı da küvoze girmesinden korktuğum için her sabah yumurta ceviz kasar bunlar dışında her gün mutlaka süt ve muz tükettim işe de yaradı😁 hıı bunlar disinda çok fazla kestane yedim o da etkilemiş olabilir 😁
alininannesii Gzdsrm benim rahim ağzım yumuşamış henüz açılma yok, sizinle aynı sorunları yaşıyorum, Allah kurtarsın
alininannesii Tgbugra genetik olduğunu düşünüyorum ama kahvaltıda yumurtayı hiç ihmal etmedim, günde 1 bardak süt bir kase yoğurt mutlaka yiyorum, akşamları meyvemi eksik etmiyorum portakal ve nar, bir de akşam yemeğinde mutlaka protein oluyor
Gzdsrm SdDkmnn masallah valla benim doktorum asil bundan sonra kilo alcak dedi bakalim saglikli olsunlarda