Muson00 Uykucu olur canım rahat ol boyu iyi kilosu biraz düşük oda kaşar ve muz ye faydasını görürsün
Uykucu NaimeYilmaz kız Allah’ın izniyle ☺️ Ben kısa boyluyum benim dışımda herkes uzun eşimin tarafıda uzun bilemedim
NaimeYilmaz Uykucu boyun beslenmeyle alakası yok bosuna yıyıp kılo aldırmayn kendınıze geneık tamamen anasının kızı olcak demekkı daha iyi mınyon olması kız olunca 😊
Uykucu mrvdrmz vallah öle galiba ama anada babada iti yapılı cüsseli bişeyiz ben 3400 doğmuşum eşim 4 kusur doğmuş ben bakamadım herhalde 😞
Muson00 Uykucu sabah aç karnına ye yada yedikten sonra bir kaşık zeytinyağı yut hiç bi şey yapmaz kaşar ye bol bol o aldırıyor kilo kefirde ishal yapıyor fazla tüketme 😃
mrvdrmz Uykucu benm 34+5 de kilosu 2700 boyu da 46 cm di.süt içmekten kusacam artık sende süt içi iyi beslen onun sana ihtiyacı var sağlıkla gelsinler inşallah🙏
Semaykuttt Uykucu bana bu hafta minyon bebeğin dedi doktor 37+2 haftalık geçen hafta kilosunu sorduğumda 2500gr gayet iyi demişti şimdi de minyon dedi küçük
Uykucu Muson00 kefir içemem ki rejim yaptığım dönemlerde çok kullanıyordum çok tiksindim 😬😬 denicrm hepsini umarım kilo alır
Uykucu Kuzusunannesi mrvdrmz iyi güzel diyorsunuz da ben bir çok şeyden tiksindim sütte bunlardan biri deli gibi yoğurt peynir yumurta tüketiyorum
Kuzusunannesi Uykucu benim de 34+5 de boyu 43 cm di arkadaşın ki 49 olmuşdu iki haftada bi cm uzama olmuş
Aniakbulut Cnm protein ile beslen.. et ye yumurta ye gunde 2 tane hatta birini tam ye digerinin sadece beyazini ye.. kasar, muz, kuruyemis ye bol bol.. doktorun normal diyorsa normaldir aslinda ama biz 32+1iz dun kontrolumuz vardi 43 cm 2050gr kilomuz var..
Uykucu Aniakbulut herhalde tamamen benim beslenemememle alakalı çok üzülüyorum bu duruma iki aydın çok stresli ve sıkıntılı bi dönem geçiriyorum karıştım iyice 😔😔😔