Ben pançodan organık 10 lu bir takım aldım ebeye onu verıcem bide isimli tulum şapka eldiven alıcam yanıma fotograf için bide 5 li takım alıcam kitikateden onu koyarım hastane için yeterlı olcagını dusunuyorum. 2 penye battanıye 1 de kalın tomurcuk battanıye koyarım bide diger gerekli seyleri iste bizimde mayıs sonu hazıran bası duruyor inşaallah ✨