sblaslan doğumdan sonra hemsireye kaçlı hastane çıkısı verilse iyi olur acaba 5 li 10 lu varya kafam karıştı
Betulnuri sblaslan aa bende bugün aynı şeyi düşündüm canım 🥰 bi de isimli yaptırmayı düşünüyorum ilk başta isimli mi veriliyor yoksa normal hastane çıkışı mı onu merak ediyorum
25moonlight-2021 sblaslan bende bekleyeyim burda. Ben 5li de koydum çantama 10lu da. Ama hangisi verilmeli bilmiyorum
nesibe_baris sblaslan bi tane isimli yaptırdım yastık battaniye şapka eldiven önlük tulum olacak şekilde . Birde yarın bime gelicek onu alicam bence yeter
Bsmlh sblaslan ben 10 şu verecegım benım 10 lu da 2 takım var bırı alt üst bırı tulum seklınde tulum olana ek şeyler alıp kirlenirse degısecegım isimliyi hemen vermicem cünkü kirlenebiliyor ayağa kalkınca tamamen hastanede degısıp resım cekıcem inşallah minnakım dayanırsa 🤲🤲
0310b Betulnuri canım ben ilk önce 10lu hastane çıkışını vericem ebelere ben biraz kendimi toparladıktan sonra isimli tulumunu giydircem .
Burcuseyy Betulnuri isimli hastane çıkışı fotoğraf çekimi için daha iyi olabilir yani ilk doğduğunda kirletebilir. Benim tavsiyem 5 li tabi ne zaman doğum yaparsınız ona da bağlı ben 5 li hastane çıkışı içine bir çıtçıtlı badi ve muslin battaniye Haziran dogumum insallah
Gamiiiii sblaslan ayyy ben de isimli tulum seti mi yoksa hastane çıkışı mı vermek lazım bide 5li yeterli 10 lumu isterler
Betulnuri Burcuseyy benimkide mayıs sonu haziran başı inşallah. Fotoğraf çekimi için hastane çıkışı düşünmüyorum daha cici kıyafetler var ama gözümde kalmasın diye almak istiyorum
Burcuseyy Betulnuri bence ilk beşli al sonra süslü şeyleri giydir. Bebeği sildikleri için öyle tertemiz olmuyor sen bebek gelince güzel pamuklu bez ve ılık su ile silip giydir
nesibe_baris EsraGaziiiii evet yarın gelicek 5 li onu alicam küvet filan gelicek baya güzel şeyler olucak hesaplı da
iremsenasayar EsraGaziiiii bende aldım daha önce bimden iki tane tavsiye ederim onlardan aşırı kaliteli ve güzel hemde çok uygun🌸
sblaslan nesibe_baris bemde yarın erken den bime gidicem uygun müsli örtüsü falanda büyük ya ondan alıcam
milena11 sblaslan ilk balta giyeceği şey hemen kirlenecek o yüzden fotoğraf çekinmek istediğini verme. Karışık vermene gerek yok 1 tane bez 1 iç zıbın 1 alt üst yada tulum hangisini tercih ederain bilmiyorum 1 çift eldiven 1çift çorap 1 bere 1 battaniye
Gigy sblaslan ben 10 lu aldım çok şık onu vermeyeceğim fotoğraf için kullanırım diye düşündüm ,düz sade bir takım 5 li yeterli ,kirlenecek çünkü eminim 🤭topuktan kan alma vs var bir de ,çoğu kişiden de öyle duydum ilk için sade bir şey düşündüm 😊
iremsenasayar sblaslan 1 tane 10lu 3-4 tane 5li yeterli çevrenden aldığım ve burda okuduğum tavsiyeler bu şekilde çünkü uzun süre giyemiyor ve çabuk büyüyorlar🌸💁🏻♀️