ozlmakdmr 3 senedir anksiyete ile savaşıyorum resmen. En başından beri selectra kullanıyordum gebeliğe karar verdiğimde bıraktım. Başlarda herşey çok güzeldi 16.haftama geldiğimde ataklarım başladı. Hekimim aslında en başından beri ilaç alabileceğimi söyledi ama gerek duymadım iyiydim. 20. Haftaya kdar idare ettim. Sonrasında Uyuyamadığımı ve anksiyetenin geri geldğini söylediğimde psikiyatr a yönlendirdi. Şikayetlerimi anlattığımda selectra kullanımında kötü sonuç alınmadığını, hamile ve emziren hastalarına güvenle kullandırttığını, çocuklarında sapasağlam olduğunu söyledi ve 25mg selectra verdi. Benim takıntılarımda aman karnımın üstüne yatmayım,aman salam yemeyim bebeğim iyi olsun diye diye takıntılarım başlamıştı. Ama şunu unutma kaygılarımız bebeğe daha çok zarar veriyor ve bebeğimiz doğduğunda bizden başka hiç kimseye muhtaç değil. Bunu düşünün ve hekiminizi dinleyin :) Rabbim hepimizin bebeklerini korusun ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.