Merhaba arkadaşlar panik atak hastasıyım hamilelikte birlikte çok fazla tetiklendi herşey. Doktorum psikiyatriye gitmemi tedavi olmam gerektiğini ben sağlıklı olmazsam bebeğimle sağlıklı olmazmış. Bugün psikiyatriye gittim ve iyi olmadığımı selectra diye bi ilacla tedaviye başlayacağımızı söyledi. Kendi doktoruna görüştüm bi problem olmayacağını söyledi. İçim hiç rahat değil korkuyorum… hamilelikte antideprasan kullanan var mı ?? Fikirlerinizi benimle paylaşırmısınız ?