ironbaby Arkadaşlar bu idari iznin yer aldığı genelge yürürlükten kalktı🙄yayımlanan yeni yazıda da gebelik yazmıyor. müdürleriniz ne diyor 32ye kadar geri gelin dediler mi
burcu_burcu ironbaby Gebelik, kronik rahatsızlığı olanların idari izni devam ediyor bununla alakalı bir geri alma yok. Bursa da yaşıyorum daha bugün müdürüm valiliğin bu izinlerin devam ettiğine dair yazısın gönderdi.
Elif_yksel burcu_burcu 26 haftamdayım halen çalışıyorum işler bitmediği için ama nasipse bu hafta ayrılcam
mrsbiyolog Kbra1234 bende sağlıkçıyım ama benim kurumum kabul etmiyor. 32′de mecbur doğum iznime ayırıyor. Bende 32-37 arası yıllık izinlerimi kullanırım diyordum ama olmuyor malesef🤷🏻♀️
burcu_burcu mrsbiyolog özel de mi çalışıyorsunuz acaba kurumun kabul etmeme gibi bir şansı yok. Şöyle ki ben çalışmak istediğimi söylediğim de olmaz başına bişey gelir biz sorumlu oluruz mobing bile gündeme gelebilir yani. Hakkınızı arayın bence izne ayrılmak istiyorsanız
burcu_burcu Ebcal Ben üniversite de çalışıyorum birim yöneticilerimle konuştuğum da izne çıkman mecburi dediler. Sosyal hak ve maaşınız da herhangi bir kesinti olmuyor.
ironbaby burcu_burcu ilk gün genelgeler birbirine karıştırıldı, bize de yazı geldi çok şükür , sıkıntı oluşmadı
mrsbiyolog burcu_burcu üniversite hastanesinde çalışıyorum ve 32de çalışamaz getirmek zorunda olduğumu söyledi 24. Haftada idari izne ayrıldığım için. İdari izne ayrılmamış olsam 32. Haftada çalışabilir alıyordum.
burcu_burcu mrsbiyolog sanırım kurumunuzun kendi kararı bu. Şöyle düşünmüş olsalar gerek ‘24 de çalışamıyorsa 32 de nasıl çalışıyor’ mantık bu. Bende üniversite kütüphanesinde çalışıyorum aynı şekilde 32 de çalışır raporu alıp gelen arkadaşlar var.
Kucukkedi Ben 34+3 üm hala çalışıyorum, özel sektör olunca… yani şu hoş olmuyo; kamuda çalışanlar hamile de özel de çalışanlar hamile değil mi? 30. Haftadan sonra ciddi anlamda zorlaşıyor calısmak.
burcu_burcu Kucukkedi keşke herkese eşit olsa ama özel sektör çalıştığınızın hakkını zor veriyor sanırım idari izne hiç ayırmaz maalesef 😕
mrsbiyolog burcu_burcu Ben direk sağlıkçıyım. üniversitenin farklı birimlerinde olsam o şekilde izin verilir belki ama zaten covid lab çalışanıydım belkide ondan 32. Haftamda çalışabilir alamıyorum. Ama 24. Haftamda çıkmış olmasaydım 37 kadar çalışabiliyordum.
burcu_burcu mrsbiyolog biraz kötü olmuş sizin için malum anneler için doğum sonrası izin daha önemli.
Biryigitannesi Yuceroglu canım bn özel bi bankada çalışıyorum 24. Haftama girdim dedim ne doktor yazısı ne bişi istemediler evden çalışmaya başladım 37 ye kadar evden çalıştım bi alo 170 le görüş istersen özelde olmama rağmen ben evdeydim çünkü belki sizde de öyle bir durum olabilir
tugba9293 Biryigitannesi bankada calışan bir arkadası hic cagırmadılar hamile kaldıgı gündem doguma kadar . tamamen yönetimle alakalı. tebrik ediyorum böyle kurumları helal olsun
tugba9293 Yuceroglu ah canım benim de yaram o . saglık bakanımız sagolsun . cıkarırken herkesi kapsasa böyle olmazdı. martta 3 ay idari izin cıkardılar o herkesi kapsamıştı sonra bu geldi ama özele yok :()
tugba9293 Kbra1234 bu dediginiz malesef kamu calışanlarında oluyor sadece . özellerin yönetimini kendi belirliyor . hic cagırmayanda var cagıranda var. cagırıyorsa iş yeri 24. haftaya falan bakmıyor