Yuceroglu Şu 24. Hafta izni neden özelde yok çok dertlendim. Niye kayrılıyor ki hamileler açısında izin ? Özelde sağlıkçıyım hamileyim. Ama 32 yi beklemek çok uzun geliyor 🙄
Elif_yksel Yuceroglu ben de aynı durumdayım adliyede çalışıyorum hiç çıkmak istemiyorum ama bi yandan da bu hak bana verilmiş enayilik niye yapıyorum diyorum şu an 25 haftalığım hala çıkmadım kararsızlıktan
Burcuckmk Yuceroglu ozellerin yönetimiyle alakali sanirim canim isteseleer verirler ama işlerine gelmeyen bu durumdur buyuk ihtimal
burcu_burcu Elif_yksel yaaa bende üniversite de çalışıyorum iki hafta sonra izin hakkım var ama ben çalışmak istiyorum bir süre daha evde olursam çok pasif kalırım gibi hissediyorum. Yalnız hissediyordum çalışmak istediğim için normalmiş demek 😀
mrsbiyolog Kbra1234 bende sağlıkçıyım ama benim kurumum kabul etmiyor. 32′de mecbur doğum iznime ayırıyor. Bende 32-37 arası yıllık izinlerimi kullanırım diyordum ama olmuyor malesef🤷🏻♀️
Kbra1234 Yuceroglu doktorunuzdan 24. Haftada olduğunuza dair bil belge ve cumhurbaşkanlığının idari izinle alakalı olan yazısına istinaden bir dilekçeyle kurumunuza verebilirsiniz 32. Hafta da da bir probleminiz yoksa işinize geri dönebilirsiniz
momtobe8 Kbra1234 özellerde bu zorunlu değil. Şirketin kendi insiyatifi ile ilgili. Ha riskli gebeliktir o zmn belki extra bir durum oluyordur ama normal seyreden bir gebelik izin özel sektöre zorunlu yapmadılar bunu.
tugba9293 Kbra1234 bu dediginiz malesef kamu calışanlarında oluyor sadece . özellerin yönetimini kendi belirliyor . hic cagırmayanda var cagıranda var. cagırıyorsa iş yeri 24. haftaya falan bakmıyor
burcu_burcu Elif_yksel bir kaç arkadaşım izne çıkmak mecburi dedi bende yakın zamanda kendi idareme sormayı düşünüyorum siz de net öğrenirseniz haber verir misiniz
Elif_yksel burcu_burcu doktorlar bilir mi yarın ben doktorumdan yazı alcam nolur nolmaz bulunsun diye iş yerime de sorarım tabiki haber veririm
gmzrk Hanımlar idari izne çıkıyoruz ya bu heriye dönük 90 gün prim aranıyormuş ya doğum sonrsı maaşlarını alabil diye 24 tedn öncesine bakıyorlar değilm mi?
burcu_burcu Elif_yksel merhaba raporu alıp izne çıktınız mı acaba. Ben kendi kurumumla görüşüp çalışmak istiyorum diye belirttim ama o riski göze alamayız yasal iznin başladığı gün ayrıl dediler. Yani 10 gün sonra izne ayrılıyorum ben.
Ekvatoral Yuceroglu kamu kurumlarında da idari izin olduğu için yönetici gerekçesini belirterek isterse çıkarmayabiliyor. Dediğiniz özel kamu hiçbir kurum fark etmeksizin her gebenin hakkı olmalı. 32 den sonraki çalışma süresi doğum sonrasına aktarıldığı için çoğu kimse çalışıyor.
Elif_yksel burcu_burcu 26 haftamdayım halen çalışıyorum işler bitmediği için ama nasipse bu hafta ayrılcam
burcu_burcu Ebcal Ben üniversite de çalışıyorum birim yöneticilerimle konuştuğum da izne çıkman mecburi dediler. Sosyal hak ve maaşınız da herhangi bir kesinti olmuyor.