kızlar bol bol antrenman yapın derim dün akşam normal doğum yaptım açılmam geldiği halde dağrılarımı düzgün kullanamadım korkudan ve ıkınamadım açılmam olmasına rağmen suni sancı taktılar mahfoldum korkudan doğru düzgün ıkınamadım hep karnıma yükledim büyük tuwaletimi yapar gibi ıkınamadım gücü oraya weremedim ve üstüme çıktılar alttan da içime wakum soktular çocugun kafasına yapıştırsılar hem o ağrıyı çekerken hem karnımdan bastrmaları hem cihazı yerleştirmeleri canımdan can gitti we bebegim oksijensiz kaldı sewk ettiler başka bir hastanye 72 saat uyıtcklrmış soğk tedawisi uygulayavaklarmış sonrasında tomografi çekilecek ne oldurdu ortaya çıkacak kokusunu bile çekemedim sesini duyamadım yüzünü göremedim o yüzden cesaretli olun ıkınöa tekniklerini izleyin hazırlayın kendinizi bol bol 🙏