Minnakhamis Kızlar bir haftadır bende kasık ağrısı oluyor özellikle ayaktayken sizde durumlar nasıl ?
2pasam03 Minnakhamis yaa tamda bende yazcaktim. 26+4 um ara ara agrilarim oluyo benimde sizjn bebislerinizin kilolari nasil ben simdi doktordan ciktim 1 hafta onde dediler seker olabilir diye test edecek doktorum
kiiraaz Minnakhamis bende de durum aynı,özellikle bel ağrısı var bende de.. susam taneleri büyüdüklerini belli ediyorlar😍☺️
MKrasnic 2pasam03 ben yarın gideceğim o zaman öğreneceğiz kısmetse. 21.haftada iki hafta önden gidiyordu, ben hızlı kilo aldım biraz açlık tokluk şekerime baktık sınırdaydı. Şimdi diyet yapıyorum , bakalım nasıl olacak .
Minnakhamis 2pasam03 26+5 im bende 😀 doktora sordunuz mu peki ağrıları ? kilolarını bilmiyorum en son 24 de gittim yarın kontrolüm var inşallah o zaman öğreneceğim ☺️ Şeker yüklemesi yaptırmış mıydın ?benimkiler haftasında çıkıyor hep en fazla 2 3 gün önde ama yinede doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı önermişti hem hızlı kilo alıyordum hem annemde şeker hastalığı var hemde ikiz gebelik olduğu için risk almak istemedi 24 de yaptırdım çok şükür şeker çıkmadı 🤲🏻 inşallah seninkiler de temiz çıkar 🤲🏻🌸
aysutemiz 2pasam03 merhaba kaç gr dedi bebeğinize bende aynı haftayim kaşığım ve sürekli bebek toplanıyor. kasılıyor doktora söylemem gerekiyor mu
Minnakhamis MKrasnic kuyruk sokumum 11-12. haftadan beri ağrıyor oturma simidi aldım ama sanırım artık bebelerim büyüdükçe kiloları arttıkça minder bile fayda etmiyor artık 😞 evet kasık ağrısı özellikle son haftalarda arttı 🤷🏻♀️
2pasam03 Minnakhamis. Daha yaptrmamistim. Bende herseyin.normal dedu ben kendimde fazla kilo.almadim daha 5 kilo. Aldim
Minnakhamis kiiraaz işin garibi bendede hiç bel ağrısı olmadı ikiz gebelik olmasına rağmen 🤷🏻♀️ Kuyruk sokumu kaburga sırt ağrıları desen var 😄 bi o eksik kaldı 😄 evet yâ ben burdayım diyorlar artık 🙈😀
Minnakhamis 2pasam03 doktorun yaptır diyorsa ihmal etme canım 🌸 maşallah çok iyi ben 13 kilo aldım şimdiden 😂 + ödemde var ayaklarımda 😀
2pasam03 aysutemiz. 1 kilo.100 grm dedi canim internette bakiyom 850 gr yaziyo 26 haftalik bebekler de bende korktum doktorum simdilik sorun deil ama mutlaka seker testini yapalim dedi
Mucizeler2 Minnakhamis benımde kaburga ağrılarım var. Daha 25+2 olmama rağmen. Daha şimdiden böyle isek bilmiyorum ileriki haftalarda ne olur
Minnakhamis Mucizeler2 bendede kaburga ağrısı oluyor özellikle geceleri 😞 aynen bende ileriki haftaları düşünüyorum 🙇🏻♀️
Zehraaa98 2pasam03 benımde 1 hafta öne gecmış suyunfazlaymış kasılmalaeın olursa dırekt gel dedi 23+5 660 gramda
2pasam03 Zehraaa98 he yok suyun falan normal dedi bna sen seker testini yaptinmi canim. Ondan da su fazlaligi oluyo galiba