Melo11 Benim doktorum da en güvenli yolculuk uçaktır. Genelde onu tercih etmeye çalış dedi. Benim işim zaten seyahatli olduğu İçin hem araba hemde uçak yolculuğu sık sık yapıyorum. Daha bu hafta Adana’ya gittim geldim uçakla. Çok şükür iyiyiz. Ama tabi her gebelik farklıdır. Hekimiz belki başka bişey düşünüyordur bilemem. Karar sizin😉