Neslisahhh Melo11 Hayır canım hamile olduğunu belirtirsen elle arama işlemi yapılıyor. Ayrıca rapor almaya gerek yok.
Ebrus25 Melo11 18 haftalık hamileyim bizde yolculuk yapacağız uçakla herhangi sıkıntı yok gidebilirsiniz dedi kontrolleri yaptı bence kanamanız falan yok ise sıkıntı olmaz diye düşünüyorum . Tabiki takdir size kalmış
Asyaninannaesi Melo11 ben 5 aylikken rusyaya gittim 7 aylikken dondum.hic bir sorunum olmadi.11 haftalikkende kanamam olmusdu.doktorum hic bir sorun yok gidenilirsin.sukurki hic bir seyde olmadi.her sey yolunda.ucak yolculugumda 3 saatlik bir yoldu
Melo11 Asyaninannaesi ne güzel ☺️ Okudukça gitmeye karar veriyorum zAten doktor neden bunladar korkuttu onu anlayamadım
Betus93 Melo11 sizinki ilk haftalar oldugu icin oyle demistir. Doktorunuzu dinleyin. Arkadasim hic sebep yokken 2 aylik bebegini ucak yolculugu icin kaybetti cunku.
Senag9797 Bende 9 haftalikken uçmuştum. X-Ray den geçmedim. Uçakta her 30 dkya bi kolidorda yürüdüm . Doktorum oyle yapmamı söylemişti. Simdi 13 haftaligiz saglikliyiz cok şükür 😊 bu arada yolculuğum 2.5 saatti
Aysenurtsr Bayramdan sonra 30 haftalik olacagim o zaman gidicem ben, doktorum bugun rapor verdi. Raporsuz almazlar dedi, kendini iyi hissedersen gidersin hic problem olmaz dedi.
Fatmafatma Melo11 bisey olmaz dir dusunuyotm 15 haftalikken bende 1 saatlik ucak yolculugu yaptim eger ki korkup gerilmezseniz veya bir riskinz yoksa gidebilirsiniz doktor neden izin vermedi sorunlu bi gebelik mi
Hira Melo11 cnm düşük tehlikesi falan mo var yoksa bebiş çok mu aşağıda? Bana da seyahati yasakladı ama benim düşük tehlikem vardı oğlum çok aşağıdaydı yatabildiğin kadar yat demişti
inci_f Melo11 9aylik bir seruvende kendinizi ve bebeginizi emanet ettiginiz doktorunuza guvenin bence... 31.haftamdayim benimki 2 saatlik gemi yolculuguna izin vermedi ne riskim ne kanamam var. Vazgectim gitmeyecegim...