Bence ne olur ne olmaz yine de gidin. Ben 4+5 te gitmiştim keseyi görmüştük, kalp atışı için 8+4 te gittik kalp atışını duyduk ve benim lekelenmem vs olmamasına rağmen rahim içinde kese kenarında kanamam varmış o yüzden 1 ay temizlik vs yasakladı ve ben bir aydır lekem vs yok diye her işi yapmıştım kendimi çok yormuştum. Hatta 1 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı protestan fitile başladık. Bunları sizi korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın sakın, belki gitmesem hala kendime dikkat etmeyecektim ve kanama alanı büyüyecekti. Sizde kontrol amaçlı gidin, inşallah gayet sağlıklıdır 🤗