Kbraoztrk Kızlar kaç haftada bir kontrole gidilmesi lazım ? En son 6. Haftada gittim kalp atışını duymuştuk . 14. Hafta da gitsem geç mi olur? İkili test o aralıkta mı ?
aylininannesi61 Kbraoztrk geç olur ilaç vermesi gerekebilir ayda bir kez muayeneye gidin beni kabul etse de haftada bir gitsem keşke
miracinannesi1 Kbraoztrk bende 6+5 te kalp atışını dinledim 12. Haftada gel dedi ben bekleyemediğim için 10 haftada gidecektim ama boşu boşuna gitmiş olacağım ikili tarama testi için 12 de tekrar çağıracak o yüzden mecbur 12 yi bekliycem doktor sana birşey demedi mi?
Zeynep_ayaz Kbraoztrk ayda 1 gidiyorum ben ikili test 12 ile 14 hafta arasi yapiliyo diye biliyorum 18 haftalik oldum dun gittim 3lu tarama testi yaptirdim 🤔
Serpilbb ebrarecem merhaba benim doktorum 2 haftada bir çağırıyor riskli bir gebelik geçirmiyorum bebeğinde sağlıktı olduğunu söylüyor 13 haftalığım neden acaba
serozzz Doktor 4 haftada yani ayda 1 cagiriyor her sordugumda 1 ay sonra gel diyor duzenli gitseniz daha iyi olur. 14. Haftada tekrar gidersiniz doktorunuz sizi yonlendirir
milena11 aylininannesi61 aynı ben 😅 ben bide muayneye sadece 15 tl veriyorum utanmasam her hafta giderim 😅 ama bemm doktorum 20 günde bir çağırıyor
ebrarecem Serpilbb çok nadir bazı doktorlar 2 haftada bir çağırıyor risk olmasa bile. Sağlıklı demiş herhangi bir şey olsa söylerdi merak etmeyin.
Kbraoztrk Bulunduğum yerdeki en iyi doktora gitmek istiyorum doğudayım şu an fakat randevu 29 marttan önce yok full dolu . Şu an 9 haftalık oldum 29una kadar 14. Hafta oluyor . Beklesem mi yoksa 29undan önce başka doktora görünsem mi bilemedim .
Kbraoztrk 29una kadar 14 hafta oluyor o zaman hem o doktora ilk kontrol olmuş olcak artık ondan devam etcem zaten o hafta ikili test zamanı herhalde
milena11 Kbraoztrk 2 li test 12 13 arası yapmak gerekiyor ayrıca rutin tahlillerin vermen lazım 12.haftada git herhangi bir doktora tahlillerin vs yapılsın 14.haftada kendi istediğine git canım
aylininannesi61 milena11 hayır karnımda biliyorum ama görmeyi özlüyor insan 😂 hem gitmek istiyorum hem giderken yolda kırk tane şey düşünüp endişeleniyorum 🤷🏻♀️ Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
milena11 aylininannesi61 son kontrolümden bir gün önce çok yakın arkadasım düşük yaptığını öğrendim o gğn nasıl sabah oldu nasıl doktora gittim bilmiyorum muayne de bile hüngür hüngür ağladım. Doktormbir saat bebeğin iyi olduğuna ikna etmeye çalıştı beni 😅