B-syhn 57.8 kilo ile hamile kalmanıza kilolu mu dediler? Boyunuz ne kadar ki böyle birşey dediler? Ben 1.60 ım ve 58 kiloyla hamile kaldım.. şuan 40+3 bebeğimizi bekliyoruz, ve 10-12kg aldım.. ilk 3 ay kilo verdim, 6. Ay dan sonra almaya başladım.. bol bol hareket yürüyüş ve sağlıklı beslenmeye dikkat ettim.. doktorlarda zaten 10-12kg normal diyorlar.. bunun 6-7kg zaten beben, amniyon sıvısı vs. Doğumdan sonra çabuk toparlarım diye düşünüyorum inş ☺️ Sizin diyet uygulamanıza şaşırdım açıkcası çok bir kilonuz yok