Buse-93 bende oğluma hamileyken sizinle aynı durumdaydım şekerim diyabet hastası olduğum için 200 kere kadar çıkardı dikkat etmem rağmen aobra stres yapardım daha çok çıkardı diyabet hemsirem bebeğin anne karnında yüksek sekre bir süre sonra alistigini aradaki bu tarz ukselmeleri çok sorun etme deyince rahatlamsitim endişelenmeyin rabbin sağlıkla kucağınıza almayı naspi etsin inşallah