Senemunlu Tahaninannesii bu nisan bebegi tutan tipa gibi dusunun ve tipanin acilmasi ile dogm baslamasi yakindir mesai veriyor. Akintim benimde coktu ama onunla ilgili degil . Kan geliyor pihti seklinde ara ara yada bir defa. Mesela benim dogm yaptgm hafta mide bulantim coktu oyle anladm yakin oldugunu
Mrveykt aysenurt Tahaninannesii Senemunlu Mommm97 Kızlar dogurdum 😍🥰🥰🥰 sezerjyan oldum saat 20:20 de doğdu kizimiz😍
Senemunlu Mrveykt sanci basladi mi ? Hurma var ise evde bir cezveye 4 5 tane koyup kaynatin 5 dk demletin onun suyunu icin ve tanelerini yiyin . Açılmayi hizlandiriyor
Senemunlu Nurasl ben cumartesi gunu yaptm pazar sabah nisanim gelmisti. :) bilmiyorm ondan mi ama hastaneye gittigimde 7 cm aciklgm vardi
Senemunlu Nurasl doktorm hic cati muaynesi yapmadi , hersey dogal ilerlesin dedi . Ama cok hareketli bir hamilelik gecirdm ve perine masaji , ada cayi en sonda hurma ictm. Merdiven cikip cok indim ama hep oyleydi basindan beri galba ondan
Nurasl Senemunlu ay çok güzel ama ya 7 cm açıkla Allah hepimize nasip etsin 🙏 adaçayını nasıl tükettin canım
Senemunlu Nurasl valla normal sallama aldim gunde 1 defa ictm o hafta zaten dogm oldu . Doktorm soylemisti. Son zamanlar iciliyor ama ilk zamanlar falan yasak ada cayi dusuge yol aciyor. Insallah hizli ve saglkli bir dogm olur. Simdi 2. Hamileyim bakalm bu naisl olck
Dilek-Can Mrveykt Ayy çok heycanlı 😍 Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah nişan gelmeden önce ağrınız sancınız oldumu benim belim ağrıyor gece yatamıyorum oturuyorum rahat edemiyorum dün gece alttan sancı girdi bıçak saplaması gibi olduğum yerde kaldım hareket edemedim adım attım tekrar girdi bi kaç sefer oldu ama uzun sürdü lavaboya gittim yine sancı girdi nasıl kalktığımı hatırlamıyorum😑 sonra uzandım Ozaman da oldu bugün yine oldu cuma günü de kontrölüm var
Hanife_ikranuR Mrveykt ben nisan falan görmedim doktor 39+1 de yatış verdi o gece suyum geldi sabah doğuma almışlardı nisandan 1 hafta sonramı ne doğum başlarmış herhalde genede bi bilgim yok yalan olmasın doktora gittin mi