Zehraaa98 Hsbsk kesınlıkle memoriali öneririm benım doktorum maidan da özel muayenehanesı var doğum ıcın memoriali secıcez bızde
Tugce0210 Zehraaa98 bende memorialde yapicam insallah doktorum dilek ozdur doktorumdan çok memnunum 10bin sezaryen epidurel olursa 11 normal 8 buçuk civarı demişti
Catmom NNurdannnn Liv hospital Bora Coşkun a gidiyorum. Sigorta yaptırmıştım muayeneler tetkikler doğum içinde 7400 e. Şimdi ne kadardır bilmiyorum
Seda-1 Ardc ben hiç bir şekilde almadıklarını biliyorum korkmadan dolayı sana Doğuma girmeden test yapıyorlar bazı hastaneler ama refakatçıya yapamadıkları için almadıklarını biliyorum
Ardc Seda-1 Anladım, ben özellikle kendi hastaneme sordum. Erkek alamıyoruz ama kadın refakatçi zorunlu olarak alıyoruz dediler.
Ardc mlkyll Mehmet Murat Seval’e gidiyorum. Memnunum, benim çok şükür sürecim şimdiye kadar sorunsuz devam etti. O yüzden rutin kontrole gidip geliyorum. Bundan dolayı da doktor için olumsuz bir şey söyleyemem.
Smm12efe- Serapakcay Doğum için gittiğinde hastaneye orda özel oda istiyorum diyebilirsiniz. Zaten bir günlük oda ücreti de 150₺ felan o kadar bile değildir belki de.
Feyy Smm12efe- merhaba hangi hocaya gideceksiniz gazide acaba bende başlıyorum gaziden bir profa çok övdü kuzenlerim
Kubra25_26 NNurdannnn medikalpark keçiören dr ulviyya ismailova doğum paketi 8.500 içeri çok iyi paketin tavsiye ederim isterseniz bir bilgi alın
mlkyll Ardc ben daha önce çocuk olmadığı zaman Salih hocaya gidiyordum sonra hamile kalınca artık bakmadığını söyledi gebeye bakan doktor olmadığını düşünüyordum çok sevindim olmasına. İnşallah siz de sağlıklı kolay bir doğum yaparsınız