12oe Cemosum merhabalar bende özel kocaeli hastanesine gidiyorum temmuz başı gibi gözüküyor benim doğumumda ☺️ Siz?
aannepandaa Cemosum 33+1 haftalığız. Dopum akademide olacak doktorumda lütfiye ünlü. Nisanda doğum olacak inşAllah..
243224 12oe bende özel Kocaeli hastanesi gidiyorum doktorum öner bey çokta memnunum benimde temmuz ins sizin doktorunuz kim
12oe Cemosum bilge hanımıda çok duydum Allah sağlıkla hayırlısıyla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
dilaraRecep Mlkkrsln doğum için konuşduk hangi saatte ararsan gelirim dedi fiyat olarak ben 12 haftalikken sormusdum sene atladigi için fark edebilir demislerdi sezeryan ve normal dogum arasindada fiyat farki oldugunu solemisdi
Mlkkrsln dilaraRecep arzu hanımla ikinci doğumum olacak kendisinden çok memnunum ben de, fiyat olarak değil de kan donörü istedi hastane fiyat konuşmaya gittiğimizde, ilk kez duydum başka kimsede de duymadım