Serefim spiker_anne aslında yoktu fakat dünden bu yana sancılarım başlardı benim emin olamadım hala artık jilet yoluyla temizleneceğim
Nursima2709 Serefim ben bekarlığımdan bu yana hep ağda yaparım 31 haftalığız hala yapıyorum doğuma 1 haftası kalan arkadaşım da ağda yaptırıyor bir sorun olmuyormuş
Ayse2011 Serefim ben ilk gebeligimde baştan sona kadar yaptırdm sorun olmadı tabi doktorumda böyle uygun gördü suanda hamileyim hep agdaya gidiyorum. Fikrimce bir sorun olacagını düşünmüyorum tabi bu son aylarda acı eşiginiz yoksa skıntı yaratabilirde her bünye farklı çünkü