Serefim Kızlar hamilelik boyunca ilk ay ve son aya kadar ağda yaptıran varmı herhangi bir zararı oluyor mu ben sürekli ağda yaptırıyordum fakat hamile kalınca bıraktım. Şu anda 34 haftalığım ve jiletle uğraşamıyorum sizce napıyım
Busbushatun Serefim bı zararı yok keske hıc jılet surmeseydın smdı tekrar agda cok acıtabılır gaptır agdanı temız temız lohusalıgı var bunun jıletle olcak sey degıl canmm
Senmerve Serefim adaya alışmışken jitele başlamasaudın keske canım ebn adayadaya dayanamıyorım jiletle temzileniyorum ama son haftalarda özellikle zor oluyor göbekten aşağını göremiyosun
Dilara0 Serefim cnm bende öyle yapıyorum doğumdan hemen sonra inşallah lazere gitmeyi düşünüyorum o yüzden yapıyorum jileti yoksa sonrasında Basa çıkılmaz🙈
pia34 Serefim hiçbir zararı olmadığını söyledi doktorum. sadece benim gebelikte ağrı eşiğim daha çok düştü, yani eskiye göre daha çok acıyor :(
idiloska Serefim ben epilasyona gidiyorum ara vermek durumunda kaldım, jilet yaptım baş edemedim ağdaya başladım, ağdacımı tanıyorum yıllardır gittiğim yer, yavaş yavaş acıtmadan yapıyor.
rukzey Pandemi döneminde kuaföre gitmeye cesaret edemiyorum. Jilet yaptım hayatımda ilk kez. Şimdiye kadar ağda yaptırırdım kuaförde ama koronavirüs korkusundan gidemiyorum. Doğum öncesi mecbur gitcem ama korkuyorum çok.
Serefim rukzey benim abim bayan kuaförü dükkanı var elemanını istediği zaman eve cagrabiliyorum fakat bebeğe bir şey olur korkusuyla yaptıramıyorum 🤷♀️
Gzmal Serefim ben lazere gitmiştim ama hamile kalınca yarım kaldı jiletle yaptım ama şuan 35. Haftam iki hafta sonra aldata gidecem mecbur artık zorlanıyorum bi zararı olmaz herkes gidiyor
rukzey Serefim ben de cok korkuyorum. Hem ilac kullanamayacak olmak hem de hastalığın insanda bile ne kadar etki bırakacağı belli değilken emanet bir can taşıyor olmanın verdiği sorumluluk. Rabbim yavrularımızı korusun, onları bize ; bizi onlara bağışlasın. 🙏🏻
spiker_anne Serefim Genel anlamda zararı yok fakat tetiklediği bazı şeyler var. Ağda yapılırken ister istemez kendimizi kasıyoruz ağda çekilirken bu da bebekte kasılma yapıyor. Ama zaten alışkınsanız ağdaya bir zararı yok. Benim bebeğim doğum kanalına erkenden yerleşip baskı yaptığı için yatak istirahatim vardı wc dahi yasaktı bu yüzden bende ağda yasaktı böyle bir durumunuz yoksa yaptırabilirsiniz
Serefim spiker_anne aslında yoktu fakat dünden bu yana sancılarım başlardı benim emin olamadım hala artık jilet yoluyla temizleneceğim