Ravzam68 benimde çok yüksek olmamakla birlikte sınırdaydı doktorum dostinex verdi kullandım ilk ay değil ikinci ay hamile kaldım yumurtlama vs sorunum yoktu. Ilgili bo doktora görün istersen ben özele gidiyorum hala kadin doğum için.devlette her doktor ilgili değil geç tedavi uygulayan da olur gerekeni yapan doktor da.ayrica devlete gidiyorken prolaktin için bisey vermedi ler hormonlar in güzel deyip yollamışlardı .hormonlar yumurtlamazdın olsa kalamazdım tabi ama küçük sıkıntılar için geç kalinmamali