Ravzam68 benim de prolaktinim yüksekti, 35 civarıydı. haftada bir tane olmak üzere dostinex kullandım. 4.ilacı içtikten sonra ertesi gün tahlil yaptırmıştım 1′in altına düşmüştü değerim, doktoru aradım güzel düşmüş şimdilik bırak 1 ay sonra tekrar tahlil yaptır demişti. Kuruluk yapmamıştı diye hatırlıyorum. Bir de tere incir gibi besinler yükseltiyormuş değeri ona dikkat etmiştim.