Neva44 benimde hamileliğimin başından beri bebeğimin başı aşağıda duruyor ama kontrollerde öyle mi denk geliyor sürekli mi öyle bilemiyorum. Bence endişe etme 39.haftada bile dönen bebek oluyor doktorun artık tehlikeye girecek sezeryane almalıyız demediği sürece umut var demektir😇