Merhaba 36. Haftamdayım bugun doktor randevum vardı . Bebek dönmemiş doğuma hazır değil sanırım başına gelen oldumu yada aynı durumda olan . Ikıncı hamıleleıgım bebeğin kafası yukarıda ayakkları asagıda hersey normal ılerlıyor bı sorun yok ama ılk hamılelıgımde kızımın bası hep aşağıdaydı boylw bısey yaşamadım doktor bı hafta ıcınde donerse ıyıdır gıbısınden konustu ama bılemıyorum gıttıkce yerı daralıyor